نقد فیلم

نقد فیلم

نقد فیلم چهارشنبه خون به پا می شود

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ب.ظ | امیر یغمایی | ۷ نظر
فیلم چهارشنبه خون به یا افتضاح به پا می شود!؟

فیلم اثری پریمی تیو،بدوی،ماقبل نقد و یک افتضاح تمام عیار است. شاید تنها نکته مثبت فیلم این باشد که خاستگاه سازنده آن با آنچه درون فیلم مشاهده می شود یکی است، به این معنا که بی شک حماسه پارسا خود برآمده از قشر سرمایه دار جامعه است و تنها ضعف وجودی اش در عالم حقیقی علاقه به مهم بودن است، به همین دلیل این فیلم را می سازد تا آنچه در واقعیت نیست را بیابد.
وجود افراد نام آشنا در فیلم نیز موید این نکته است که می توان در سینمای ایران بسیاری را با پول خرید بی آنکه کیفیت اثر اهمیتی داشته باشد.
فیلم چهارشنبه خون به پا می شود اثری است که عمق فاجعه در سینمای ایران را به نمایش گذاشت و تماشای چند دقیقه از آن برای هر مخاطبی کافی است تا سالها دیگر پایش را درون سالن سینما نگذارد.
  • امیر یغمایی

نظرات  (۷)

براتون متاسفم که یه همچین نقد مزخرفی راجع به فیلم دارید. فیلم یک شاهکار به تمام عیار است و بس... شما هم اینقدر مغرضانه برخورد نکنید.
میدونم تایید نمیکنید و ثبت نمیشه نظرم.
اما شما انتقاد کردی و منم منتقد نقد شمام.
متاسف شدم برا خودم که حتی این نقد شما که بویی جز دشمنی ازش نمیاد رو خوندم. جزو ده فیلم خوبی بود که توی سینما از سال 86 تا الان دیدم. یه فیلمم که بهتر ساخته میشه شما ریشه اونو میزنید تا بازم امثال فیلمهای مزخرف ایرانی که هیچی برا گفتن ندارن جز فروش گیشه با چهارتا خانوم زیبا و پسر جذاب یا معروف ، عرض اندام کنند. 
خیلی منتظرم ببینم چهارشنبه بعدی که اقای پارسا قول دادند بسازند کی ساخته میشه و برم فیلمشون رو بارها ببینم. این فیلم باعث شد این کارگردان مثل حاتمی کیا و .. ذهنیتی برام بسازه که دیگه یه حرفه ای بشناسمش .البته اگر دشمنان بزارن . خیلی عالی بودن. م
نقد عزیز
 گاهی افکار را باید شست 
جور دیگر باید نوشت
ان شاالله که قلم شما هم غرض ورزیدن و دشمنی و پدرکشتگی رو فراموش کرده و چشمانتون هم با دیده ای حقیقت جو به مسائل نگریسته و تفکری پاک هم شما رو یاری کنند .
ارزوی موفقیت برای حماسه پارسا هنرمند عزیزم
درود بر شما با این نقد درستتون.و برای نظرات بعضیا متاسفم که هیچ از سینما نمیدونن و هر اشغالی رو ازش تعریف میکنند.کاری به حرکت دوربین ها و هزاران مشکل فیلمنامه و کارگردانی و بازیگری و تدوین ندارم.کاری هم ب دکوپاژ ندارم.فقط بازی اون نابازیگری ک موهاشو دمب اسبی بسته بود و یعنی قهرمان پوشالی بود برا ترکیدن فیلم کافی بود.نابازیگری ک ادای ارتیست ها و قهرمان ها رو در میاورد.حتی یک کلاس فن بیان نرفته.و اصلا ی جورایی بلد نبود حرف بزنه.سوالی رو تعجبی میگفت.ری اکشن هاش فاجعه.میمیک با دیالوگ نمیخوند و هرچی از مضخرف بودنش بگم کمه.یعنی از تو خیابون انگار زور اورده بودنش.برا اقای قریبیان و بهداد متاسفم ک برای پول هر کاری رو قبول میکنن.مرسی از نقد خوبت
اقای مهدی شما انگار یکی از عوامل فیلم هستید،،،،،براتووووون وااااقعا متاسفم که هییییچ چیزی از سینما نمیدونید.مرد حسابی پدر کشتگی منتقد با فیلم؟فیلم از متروپل کیمیایی هم زیر تره.یعنی جزو سه فیلم بدی بود که دیدم.که این فیلم اخریش هست.متروپل.تسویه حساب خانم میلانی و این فیلم....به یه متن ضعیف و زور زدن کارگردان و فیل هوا کردنش.نه نه.بدترین و بدترین.این فیلم با پول شکل گرفته.و اندازه ی یک بال پشه حرفه ای گری نداره.باتشکر
نقد منصفانه ای بود
فیلم افتضاح کامله!
متاسفانه این فیلم از تمام جهات افتضاح افتضاح بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی